förberedelser

Nu känns det som att allt börjar bli klart! jag börjar iaf få nån ordning på allt kaos med visum och annat:) Visumet var jobbigare än vad jag trodde, även om jag har hört att det är väldigt krångligt. Men nu har jag äntligen blivit klar med DS-160 application, den tog några timmar att fylla i. Som tur är kan man börja på den och sedan fortsätta med den en annan dag, väldigt bra! Har även bokat en tid till ambassaden, kan man bara göra när man har gjort klart DS-160:n. Nu har jag även varit och fixat fotot som jag ska ha med mig till ambassaden.

Så imorgon ska jag ringa och skicka efter ett personbevis och någon dag ska jag till banken och betala visumkostnaden. Man måste ha med sig ett "riktigt"kvitto till ambassaden, det fungerar inte med ett internetkvitto. När jag har gjort det tror jag att jag har gjort allt som måste fixas innan jag ska till ambassaden. Måste bara dubbelkolla så att jag har alla miljoner papper ;).

//Elli   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0