15 dagar!

Nu e det bara 15 dagar kvar! Även fast jag e så himla nervös så börjar jag känna mig lite lugnare. Pratade med familjen i måndags och det känns verkligen som att jag kommer att trivas :)

Jag har mejlat några som också ska till SF och så är det är en tjej som har gjort en facebookgrupp för alla som ska åka med aupaircare den 22 augusti. Det är väldigt skönt och roligt att prata med personer som ska göra samma resa som jag! Det ska bli så himla kul att träffa alla, som jag har chattat eller skypat med, i verkligheten :) 

De senaste veckorna har jag försökt umgås så mycket som möjligt med alla här hemma. Jag har varit på Gotland, varit på Linneas land, varit på grönan med Anna och Jack och så har jag varit ute och seglat. Det var superhärligt att komma ut och segla lite eftersom jag inte gjort det på två år.

Här kommer lite bilder från denna sommar
//Elli










Kommentarer
Postat av: Jossan

Fina bilder :p

2011-08-26 @ 10:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0