Framme!

Så då var jag framme i NJ! Resan gick bra men var lite seg och är jättetrött nu. Men det är bara att hålla ut, klockan e än så länge bara 21 här ;)
Jag har en så länge inte någon rumskompis, borde få en snart, jobbigt om de ska komma mitt i natten! 
När vi kom hit fick vi först lite information och lite papper..blir snart trött på alla papper haha! Sen fick vi hitta våra rum och efter det fick vi göra lite vad vi ville. Jag och 5 andra svenskar gick och åt på hotell restaurangen och sen tog vi en promenad runt hotellet, gick inte att gå så mkt längre, finns ingenstans att gå. Det är så ortroligt skönt att vara framme bara att jag inte fattar att jag ska bo här ett år..helt sjukt!! 

Har inte fotat så mkt än men lär väl göra det snart, absolut imorgon, för då ska vi åka på Newyork-turen!! :)

Puss och kram! Elli


Poolen på hotellet


Hotellrummet

Det va dessa två bilder som togs men kommer mer snart, jag lovar!!!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-08-23 @ 09:39:57
Postat av: Anonym

o vad kul. Pappa skulle smsat dig trevlig resa men missade, ledsen han blev haha :P

kraam

2011-08-23 @ 09:42:08
Postat av: Elif

Woho! :D ser ju nice ut!

Jag vill också fota i New York!! haha

Puss Elli!

2011-08-23 @ 10:58:44
URL: http://picturesandmusic.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Jag fick smset av honom men glömde svara! tacka från mig :)



Elif New york e så himla coolt!! speciellt time square! Du måste bara åka hit :)



Puss och kram

2011-08-24 @ 06:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0