NYC!!

Dagen började med att de på hotellet ringde och väckte oss kl6..inte roligt! Sen åt vi en väldigt amerikansk frukost, allt innehöll socker, socker och mera socker haha. Sen hade vi föreläsningar från 8-16 med lite raster, det var så himla tråkigt! Under dagen så var det en jordbävning här på östkusten men jag kände inte något av den, men en grupp som var i ett annat rum kände av den. Efter att vi slutade kl 16 så skulle vi ha typ 20 minuter på oss att fixa iordning oss för att åka på Newyork turen. Bussen var en timme sen, pga jordbävningen tror jag det var, så fick vänta i 1 timme och 20 min istället. New York e så himla coolt!! Först åkte vi så att man såg frihetsgudinnan lite, sen åt vi och sist var vi på time square. Time square är sååååå coolt med alla lysande skyltar, alla människor och de gula taxibilarna!!

Ska gå och lägga mig nu, kl är 24 här, är väldigt trött! Men lägger in lite bilder
Saknar er där hemma!
Elli


Några av svenskarna


New York


Frihetsgudinna


Några av oss svenskar framför frihetsgudinnan


Time square med gula taxibilar!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Åh, vad roligt det ser ut att vara! Och häftigt :)

2011-08-25 @ 21:21:36
URL: http://byamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0