En till vecka

Så nu har det gått en till vecka här i Greenbrae! Den har gått riktigt snabbt måste jag säga.

I tisdags skrev jag upp för tredje gången, och jaa tredje gången gillt, jag klarade det!! :D Började bli galen på att inte klara det haha men den här gången hade jag med mig ett svenskt/engelskt lexikon och jag tog det verkligen lugnt och det funkade :) Så nu är det bara uppkörningen kvar, som sägs vara väldigt lätt!

I fredags skypade jag med hela familjen! Min pappa fyllde år så då vara alla hemma och firade honom. Det var roligt att prata med alla och vara med på skype! mitt kort som jag hade skickat kom, som tur va, fram i fredags också :) På kvällen på fredagen så gick vi jag, Mari, Jelka och Camilla och såg new year eve på bio. Jag tyckte väl inte att den var jättebra kanske, men helt okej.

Igår var det lördag och då skypade jag med morfar och hans fru som var hemma hos mamma och pappa. Det var väldigt roligt, för jag har inte pratat med dem sen jag åkte, vilket är snart 4 månader. Efter det så åkte jag med min värdfamilj in till tjejens köravslutning. Sen efter det skjutsade dem mig till svenska kyrkan, där jag hjälpte till och bakade lite lussebullar. Sen kom familjen och hämtade upp mig och vi åkte hem. På kvällen jobbade jag, vilket inte var så himla jobbigt. Jag åt med barnen, badade dem, kollade på film och sen gick dem och la sig. 

Imorse gick jag upp typ 9.30 vilket var väldigt skönt!! Sen pkte jag med Camilla och Sandra in till SF för att gå till svenska kyrkan och kolla på lucia! Sen efter det åkte vi till scandinavian club för lucia också, men då orkade vi inte mer så vi gick till Westfieldgallerian istället. Sen försökte vi hitta bussen hem. Vissa delar av SFcity e inte speciellt roliga att gå igenom, och ett av dem ställena var där vid bussen, usch inte roligt! Men vi klarade oss, vilken tur ;)

Ska snart gå och lägga mig e så himla trött!!! En ny arbetsvecka och bara en vecka tills Linnea kommer längtar!! <3

Saknar er!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0