Jullov

nu är det onsdag, veckorna går verkligen så himla fort! Men jag vill inte att det ska gå så fort nu. Linnea är här och hon åker hem om några dar. Men det känns så himla bra att ha henne här! :)

Imorgon är det min sista dag innan jag är ledig till den 2 januari. Familjen åker till arizona imorgon kväll så jag och Linnea är själva här till på måndag. Sen åker hon hem och jag åker till NY över nyår. Idag var jag, Linnea och barnen på Academy of science i golden gate parken. Det var huuuuur mkt folk som helst och jag var typ stressad hela tiden haha. Hålla koll på två små barn i det där vimlet plus att de blev gnälliga innan de fick mat. Men efter att det fått något i sig så var dem mkt gladare och det var mkt roligare. De hade en regnskog som vi gick in och kollade i. Det var massa fjärilar som flög omkring fritt, väldigt fint. Sen efter att vi varit där och på vägen hem åkte vi till en utsiktsplats över golden gate bron och sen åkte vi och visade tjejens skola för Linnea. Nu på kvällen har jag och Linnea sett girl with the dragon tattoo. DEn var faktiskt ganska bra, men ändå ganska lik den svenska. Vissa delar var dock lite bättre i den här men andra var bättre i den svenska tycker jag.

Imorgon ska vi nog förhoppningsvis in till San Francisco Zoo och sen ner och visa ocean beach för Linnea. Sen på kvällen vet jag inte vad vi ska göra men till helgen så ska vi nog åka in till SF typ alla dar, så jag kan visa Linnea lite mer ställen som man borde se.

Nu måste jag verkligen sova! Godnatt <3


Julgranen här hemma


Orm på academy of science








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0