71

Idag är det 71 dagar kvar tills jag åker!! Jag längtar! det ska bli så himla roligt :)

Nu var det ungefär en och en halv vecka sen jag fick hem lite mer papper från STS. Visumpapper, information om mitt pre-departure project och några andra papper fanns med i kuvertet. Har inte riktigt tagit tag i visumbiten, men ska göra det ikväll eller imorgonkväll. Känns skönt att åka i augusti så att jag inte behöver stressa igenom allt som ska göras innan jag åker ;)

Jag har pratat lite med andra aupairer som också ska åka till SF i Augusti, jätteroligt att prata med några som är med om samma saker som jag!

Det har inte hänt så jättemycket sen sist jag skrev, men kände att jag behövde uppdatera!

//Elli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0