länge sen

Hej nu va det länge sen!
Det har hänt väldigt mkt och har inte riktigt orkat uppdatera här...men förhoppningsvis kommer det bli ändring på det nu!
Förra helgen var jag Emilie och Elin i Santa cruz. Vi åkte längs med Highway 1, underbar  utsikt! Vi sov över i Santa cruz, sen på söndagen åkte vi vidare till Gilroy outlet för att kolla efter converse. Men jag köpte inga. Efter det åkte vi till IKEA i palo alto. Men det var inge bra för alla längtade typ hem efter det haha.

Veckan som har gått har varit typ som vanligt. Men har hänt lite andra saker, som jag kommer berätta om snart!
Nu ihelgen har jag varit helt ledig. Så slutade fredag kl 12 och åkte då in till svenksa kyrkan, det var roligt. Sen åkte jag med färjan över till larkspur och satt och vänta tills Erica och Boba, en annan aupair, kom och hämta mig. Sov över hos Erica och sen på lördagen så gick vi runt i hennes område lite och sen åkte vi med några till in and out och åt, väldigt bra burgare faktiskt! Sen åkte vi till ett ställe som heter bon air och åt ben and jerry's :) Sen åkte dem och jag mötte Mari som jag skulle sova hos till söndagen, alltså idag. Idag åkte vi in till SF och gick runt lite, satte oss i en park med lite snack och sånt, för att sedan gå till svenska kyrkan och baka cupcakes. Det var trevligt :) Sen stanna jag kvar och pratade med Carina lite...haha sen åkte jag med henne på ett litet äventyr, till nån som behövde hjälp. Hon skjutsade hem mig och nu sitter jag här.

PUSSOKRAM <3




Highway1


Highway1


Highway 1


Highway 1



Frukost!!

Kommentarer
Postat av: yvonne

Vilken smaskig frukost, kanske ska börja med det här också.Kram mamma <3

2011-10-24 @ 22:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0