Upp och ner

Det var ett tag sen och jag måste verkligen börja bli bättre på att skriva här! Men som jag har sagt innan har det varit lite upp och ner och för tillfället mår jag väl inget vidare. Jag har beslutat mig för att byta familj och är väldigt säker på att familjen kände likadant. Jag måste ta mig igenom den här tiden, men ibland känner jag bara för att sätta mig på första bästa flyg och åka hem! Men det ska jag inte göra.

Igår var jag och Emilie på halloween party hos en som var nanny i den familjen hon är aupair i nu. Var väldigt trött men det var ändå roligt, att klä ut sig och komma iväg och träffa lite folk :) Emilie sov över hos mig och vi tog lite sovmorgon sen åkte vi till twinpeaks, den högsta punkten i San francisco och utsikt över hela stan, jättefint! Åkte hem och skypade lite med mamma och pappa och sen åkte jag in till city gick runt lite och åt frozen yougurt, väldigt gott! Sen satt jag i gallerian och kollade på människor, väldigt roligt hur folk går och vilken klädstil alla har haha. Sen mötte jag upp några andra aupairer och gick till donken. Kom hem för ett litet tag sen. När jag åkte hem såg jag hur många som helst som hade klätt ut sig, jätteroligt att se!

PUSSOKRAM!! SAKNAR ER <3


Förra helgen-Påväg till Erica i novato


Förra helgen


Förra helgen- Gick en liten promenad i Ericas område


Förra helgen


Förra helgen- Mari och Erica utanför svenska kyrkan


Förra helgen


Denna helg-Twin peaks, fantastisk utsikt


Denna helg


Denna helg


Denna helg- ännu en hoppbild ;)


Denna helg- Frozen yougurt, väldigt gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0