hej

jaha nu har en till helg rusat förbi!! känner att tiden går lite för snabbt haha

Okej den här helgen har varit väldigt bra :)

I fredags kväll var jag och Erica i svenska kyrkan på student och aupair middag, det var trevligt! Men det var väldigt många haha typ 75 personer, de flesta norrmän.
Vi åt norsk mat och pratade. Sen sov Erica över hos mig eftersom hon inte skulle kunna ta sig hem.

På lördagen åkte hon hem och jag skulle åka på picknick med familjen. De träffade sina kompisar och jag kände mig lite utanför eftersom jag inte kände nån så bra! Så när jag e ledig senare ska jag träffa mina kompisar istället, känner att jag ändå kommer lära känna familjen bra :D Men där vi hade picknick var jättefint!! Det fanns en marina där, jag längtar så mkt till skärgården i sverige!!! Sen åkte vi hem för att sedan åka till mormorn. Jag tog cykeln eftersom de andra skulle åka på olika saker efter. Det gick bra och väldigt skönt att cykla måste jag säga! Tog cyklen hem sen och var hemma själv, också väldigt skönt haha. Sen pratade jag med Lea, saknar henne jättemkt! Tur att skype finns.

Söndag, idag, gick upp ganska tidigt. Åt inte pannkakor till frukost idag haha känner att det får bli stop med det. Sen pratade jag med camilla, anna och mamma och pappa!! Jätteroligt! Sen åkte jag in till city för att möta upp några andra aupairer. Först mötte jag Veronica, vi gick runt och shoppade lite, eller jag hittade inget haha. Men sen gick vi iaf till ferry building och mötte Erica där. Vi gick vidare till Pier 39 och sen till Lombard street. Sen gick vi och mötte några till vid cheesecake factory! Än en gång, de har sjuuuukt goda cheesecakes!!!

Efter vi varit där gick jag och Emilie och shoppade lite på forever 21. Sen åkte jag hem och nu ska jag snart läsa min bok och sova :)

Pussokram!! Gonatt






The bay bridge


Ferry building





Lägger upp fler bilder imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0