bra kväll

Idag gick det fakitskt väldigt bra! Barnen var snälla på kvällen och de gick och la sig i tid :) De bråkade inte alls vilket känns väldigt skönt!

Det enda var att H kräktes lite, bara jättelite. Tänkte inte så mkt på det men sen sa jag det till föräldrarna och då sa de att de fått ett mejl om att det går maginfluensan...oooopsi! Hon som har varit nära mig typ hela dagen låg precis brevid mig när hon skulle sova! Hoppas bara inte jag blir sjuk!! Men hon mådde bra efter att hon spydde sen hände inget mer. Så vi får väl se! Vi får se om hon går till skolan imorgon!

Idag var vi iaf på utomhuspoolen! Gud va skönt det var, sol och säkert närmare 30 grader :) I sf, eller iaf där jag bor e det alltid dimmigt och kallt! Förrutom måndag och tisdag den här veckan. Men men, det är nog bättre väder än hemma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0