mitt rum

Ny vecka, tiden går fortfarande sjukt snabbt! I helgen så var jag först och träffade Lisa på lördagen, fick lite svenskt godis, så himla gott! Sen åkte vi och fikade och pratade än massa :) På kvällen jobbade jag och nu har de fixat netflix nere på teven som jag brukar kolla på. Så först kollade vi på film där och sen när jag hade lagt barnen så kollade jag på några avsnitt av glee :)

På söndagen så åkte vi, några svenska aupairer, till alcatraz. Det var faktiskt väldigt intressant att lyssna på det som hände där och se hur miljön var. Efter att vi hade varit på alcatraz gick vi och åt och sen gick vi till svenska kyrkan för typ aupairträff. Vi bakade kanelbullar, väldigt gott måste jag säga!! :)

Idag har jag mest tagit det lugnt! Skypade med först mamma och sen med Erica. Efter det så åkte jag och hämtade barnen, sen hem leka lite, sen bada och sen äta. Efter det åkte jag och träffade en ny aupair, Matilda, som bor väldigt nära här. Vi åkte till starbucks, mkt trevligt :) 

Nu sitter jag här, måste verkligen gå och lägga mig! Men ni ska få lite bilder på mitt rum. Inte dem finaste bilderna kanske, men det får duga haha. 

Puss och kram


Står i dörröppningen till rummet. rummet brevid soffan är toaletten.


Från dörröppningen

 
Från soffan. Finaste dörrarna haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0