5 månader

skön dag idag! Gick upp rätt tidigt för att åka med familjen till tjejens skola där det var öppet hus. Efter det åkte vi in och lämnade tjejen på kören som är i SF. Medan hon hade lektion så gick jag mamman och E till ett cafe. När vi hade hämtat upp tjejen igen så åkte vi till en koreansk restaurang i SF. Mamman är ju från korea så det var roligt att på en koreansk restaurang och hon kunde förklara vad allt va och så. Mamman brukar laga mkt koreanskt och det är väldigt gott! När vi varit och ätit åkte vi hem och jag skypade lite med Linnea samtidigt som tjejen spelade Wii. Efter att jag pratat med Linnea så spelade jag lite Wii. Sen kom Camilla och hämtade mig och så åkte vi till best buy där hon skulle köpa en kamera. Sen åkte vi till Cheesecake, åt både mat och cheesecake och herregud, man blir så himla mätt!!! Asså tror min mage ska spricka haha. Jag skulle egentligen jobbat idag, nu på kvällen,  men fick ledigt eftersom jag jobbat väldigt mkt i veckan :)

Imorgon får jag ha sovmorgon, äntligen!! haha. Sen ska vi åka in till SF, till nån sportbar för att kolla fotboll. Det är tydligen den här matchen som avgör om SF går till final...är inte så insatt haha. Ska bli roligt iaf :)

Igår ösregnade det verkligen! shit, hela dagen, det bara regnade och regnade och regnade. Men idag va det bättre. Det va lite fram och tillbaka,..sol, regn, sol...typ aprilväder! Tog aldrig någon bild från köket på utsiken igår. Eller vilken utsikt? haha det var så dimmigt så man såg knappt 1 meter. Måste ta en bild när man ser jättelångt och en när det är dimmigt så ni får se skillnaden. Det är första gången på väldigt länge som det regnar här, har typ regnat kanske 5 gånger sen jag kom hit augusti. Annars brukar den här tiden vara väldigt regnig, alla säger att det vädret vi har haft här nu med sol och så är väldigt ovanligt dec-feb.  

Juste, har varit i USA i 5 månader!! snart halvvägs :)


När det är dimmigt ser man knappt räcket.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0