Det var på tiden..

Jag lever! Jag har bara inte orkat skriva här i bloggen på ett tag. Men nu så ska jag försöka ändra på det!

Sista tiden har jag haft fullt upp. Familjen var här, jag åkte till Jenny i SC och Gabriella i LA och sen har jag haft mkt annat för mig.

I början av april kom mamma, pappa och Emil hit, vilket var huuuur bra och roligt som helst! Jag kunde inte hämta dem på flygplatsen eftersom jag var tvungen att jobba. Så jag tog med mig lillkillen och åkte till hotellet där, de skulle bo i några dagar. Vi stod där och väntade ett tag och hörde en bil parkera brevid min bil..när jag vände mig om och kollade bilen så såg jag att det var familjen. Vilken lycka!! Jag blev sååå himla glad att jag sprang fram till bilen och bankade på rutan så att alla i bilen hoppade till haha. Veckan när dem var här hann vi med ganska mycket. Vi var på en NHLmatch, kollade lombard street, alcatraz, golden gaten bron, massa utsiktsplatser, downtown, åkte cable car och var uppe och kollade vingårdarna i sonoma m.m :)

Samma dag som de skulle åka hem åkte jag till Jenny i columbia, i South Carolina. Det belv lite förseningar med flygen vilket gjorde att jag missade ett flyg så fick bo på hotell  Dallas en natt. Jag kom till Jenny på lördagen och på dagen tog vi det mest lugnt, och på kvällen gick vi ut och festade :) Dagen efter det åkte vi till en strand och solade och badade. Det var faktiskt ganska varmt i vattnet! Resten av dagarna tog vi det mest lugnt, vi var på zoo en dag m.m.

Efter några dagar i SC så var det dags att bege sig till LA. Alla flygningar gick bra, vilket jag är glad för :)
I LA så var vi i Santa Monica, Pasadena och kollade på lyxbio, hollywood, universal studios och kollade vart dem spelar in filmer. Det var det jag hann med på dem 4 dagarna jag var i LA. Jag ska väl utveckla min resa lite mer men det får bli ett senare tillfälle. Jag gillade iaf LA jättemkt och känner att jag verkligen känner mig hemma i California.

Nu har det gått några veckor sen jag kom hem från min lilla resa. Allt har börjat återgå till det normala. Men nu e det inte långt kvar! Jag börjar få lite panik måste jag säga haha. För några dagar sen fick jag ett mejl om att jag måste boka min flygresa hem senast den 1 juni om jag inte vill förlänga. Tiden går sjukt snabbt, jag förstår inte!!

Så nu har ni fått en liten uppdatering om hur mitt liv har sett ut dem senaste veckorna :)

Puss o kram


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0