Första arbetsdagen

Hej! Idag var min första arbetsdag :) Den gick bra men det tar nog ett tag för mig att komma in i rutinerna! Jag körde för första gången själv med tjejerna för att handla lite mat. Jag trodde att köra skulle bli det svårast men det var att hålla reda på tjejerna i affären samtidigt som jag skulle hitta allt haha. Att köra gick ganska bra faktiskt och ska göra det lite imorgon också..bara att öva :)

Ikväll e jag ledig, ska bara ta det lugnt och gå runt och kolla runt i området och kanske gå till köpcentret som ligger väldigt.

Har inga nya bilder än, men ska ut och fota lite nu, så lägger ut en bild från i lördags när vi åkte till utomhuspoolen

pussokram Elli


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad roligt med alla bilder elli!:) Visste att du inte skulle ha några problem att köra bil;)

Jag har äntligen internet nu, så vi kan skypa när du kan:) Vill veta allt!!!haha. Skönt att du ser ut att ha det bra! Saknar dig kramar!

2011-08-30 @ 17:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0