Körkort

Så nu äntligen har jag tagit mitt amerkanska körkort!

Är så himla glad att jag äntligen klarade det :) I vanliga fall, som jag har hört från andra, så åker man typ runt i kanske 10-15 min. Men jag fick köra i kanske 30 min, väldigt länge tycker jag haha men det gick bra! Hade lite roliga diskussioner med honom vissa saker man inte får göra här, som man får göra i sverige, och tvärtom.

Så nu hoppas jag att jag får åka och hämta Linnea på söndag, för min värdpappa sa att om jg klarar körkortet så kan jag åka och hämta henne själv annars måste han följa med och köra. Haha amerikanare tror att det är så himla svårt att köra på vissa ställen och vill inte att man ska köra där det är mkt trafik.

Ska snart äta lite och om några timmar ska jag hämta lillkillen och sen ska jag åka och hämta tjejen. Efter det ska vi åka och äta på ett pizzaställe och sen har jag aupairmöte och familjen ska till killens skola för att ha julavslutning.

Imorgon så är jag hemma med lillkillen hela dagen. Tror vi ska ta med oss cykeln till parken eller nåt. Göra något roligt iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0