Ny vecka

Idag började en ny arbetsvecka igen! Jag körde barnen som vanligt på morgonen. När jag kom hem pratade jag med Alexandra på skype i 4 timmar!! haha men det var väldigt skönt att bara sitta hemma och skypa, var så himla trött så hade inte så mkt ork till att göra nåt annat. Plus att det var väldigt roligt att prata med Alexandra då vi inte har pratat så himla mkt. Roligt att höra allt som händer hemma :)

När jag hade pratat med henne så gjorde jag mig iordning och sen åkte jag för att ha uppkörning. Men hon i luckan förra gången hade gjort något konstigt med min bokning så jag fick inte ha min uppkörning idag, utan den blev flyttad till på onsdag! jag blir så trött haha vill bara ha det över!!

Hämtade lillkillen vid 4, och då möttes man av en superglad kille som kom och hoppade upp och kramade mig. Man blir så glad :) Sen åkte vi hem en snabbis och sen till tjejens skola för att hämta henne. När vi kom hem lekte vi lite, åt mat och så gjorde jag iordning dem för kvällen.

Jag är så himla glad att jag tog beslutet att byta familj! och jag trivs så mkt bättre här :D

Fick ett paket av Anna idag, till mig och Linnea!! Det var lite julklappar och annas krossade pepparkakor haha :) Jaa, Anna, dem var väldigt krossade..tror inte brevbäraren hade varit så försiktig haha han hade mosat in paket i brevlådan haha
TACK TACK TACK fina Anna!!! <3
Puss o kram! <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Bra att du trivs i familjen!!!:D Hahah dumma brevbärare, men krossade Annas-pepparkakor kanske blir en ny hitt;)Varsågod FIN FIN FINA Elli<3<3<3

2011-12-13 @ 14:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0