NY

Nu är julen över och imorgon åker Linnea åker hem :( Men jag ska till NY imorgon vilket jag ser framemot!

Igår var vi i svenska kyrkan på norskt julbord. Norskt julbord var för att det var norska kyrkan som höll i det. Men jag måste nog säga att svenska julbordet slår det norska, mkt godare!! Innan vi gick dit gick vi runt och kollade lite vid en strand nära kyrkan och så gick vi till lombard street. Efter vi varit i kyrkan så skulle vi ta bussen men sen så tog vi en taxi iaf för bussen kom inte och så orkade vi inte stå där och vänta.

Idag skulle jag och linnea åka in till twin peaks för att se på utsikten. Vi trodde också att vi var jättesmarta när vi tänkte åka in idag för att det var amerikansk jul idag. Men så tänkte nog väldigt många andra turister haha det var smockat med folk och bilar. När vi skulle hem fick vi ta en annan väg genom golden gate parken för att slippa köerna. Blev lite stressad när jag inte hade någon gps eller karta men det gick bra och tillslut hittade vi till golden gate bron :)

Imorgon eller inatt ska vi upp 4 och så ska jag skjutsa Linnea till flygbussen. Jag åker själv till flygplatsen runt 12. Kommer bli jättejobbigt att säga hej då :( Vill inte att Linnea ska åka hem...men det är mindre än 9 månader tills vi ses igen! Och det kommer gå snabbt :)

Hoppas allas jul har varit bra!
Puss o kram <3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0