onsdag

Roliga rubriker jag har va? haha orkar inte ha så bra fantasi..

Idag så åkte jag till uppkörningen igen för att köra upp, men nej det är klart att det skulle vara fel igen! Han hade sagt till mig på onsdagen, men sen stod det tydligen på pappret att det var den 15 haha så det var väl en liten ihopblandning där från bådas sida ;)

Igår var jag och lillkillen i parken efter att jag hämtat honom i skolan, eller dagis, eller va det nu är. Vi åkte till parken och var där en stund. Vi lekte brandmän och släckte massa bränder haha Sen åkte vi hem en stund för att sedan åka och hämta syrran. Därefter blev det hem och leka och kolla lite på Pippi longstocking :)

Idag efter att jag varit på uppkörningen, utan resultat, så åkte jag till en jättebra affär som heter Papyrus. De har superfina kort, födesedagskort, julkort, bröllopskort..allt som har med kort att göra! Efter det åkte jag bara hem och latade mig haha. Jag pratade lite med Anna och lite med Alexandra igen, alltid roligt att prata med dem :) Efter det åkte jag och hämtade lillkillen och vi åkte hem och pysslade lite. Sen åkte vi och hämtade syrran och sen hemåt. Jag badade dem på kvällen och efter det när de skulle klä på sig pyjamasen så började pappan klä på lillkillen pyjamasen och då började lillkillen skrika och säga: Nej, Ellinor ska hjälpa mig, Ellinor ska hjälpa mig! Haha det var lite roligt måste jag säga :) 

Nu ska jag kolla julkalendern som jag har kollat på varje dag typ :)

Pussokram <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0