breaking dawn

Idag har det varit en ganska skön dag! Jag lämnade barnen som vanligt, åkte hem och skypade med mamma och pappa. De hade Malva där så skypade med henne också, saknar henne så himla mkt!! Haha hon blir helt stilla och kollar jättekonstigt på skärmen när vi pratar, hon förstår liksom inte det här med skype än. Men så gjorde jag lite tittut och då log hon lite :) Haha gullunge! Efter det åkte jag och hämtade upp Mari och hennes kompis Camilla och så skjutsade jag Camilla till flygbussen. Efter det åkte jag och Mari till ett shoppingcentrum som heter north gate tror jag. Vi gick runt lite och så köpte vi biljetter till twilight filmen ikväll. När vi hade varit i shoppingmallet ett tag så åkte vi hemåt för att börja jobba. Jag åkte och hämtade barnen lite tidigare idag och åkte vidare till tennisklubben. E skulle ha tennis där, så hade jag lilla E medan stora E var på tennis. Det var inte det lättaste att underhålla honom kan jag säga! haha efter ett tag ville han äta och jag hade typ inga pengar...men tog det som var kvar av hans lunch istället. Men sen var han fortfarande hungrig och det blev lite kaos där ett tag. Men allt löste sig tillslut haha. Men tror han var ganska trött också ;)

Nu sitter jag och väntar på att Mari ska komma och hämta upp mig och så ska vi åka och gå på bio :)  Det ska bli väldigt roligt!!

Imorgon kommer min AD hit och ska prata lite på morgonen och sen på kvällen ska familjen här ha några gäster över på barbeque middag och så kommer Mari över också! Det kommer bli trevligt! :D

Puss o Kram <3


bild när jag var i svenska kyrkan :)

Kommentarer
Postat av: jossan

"AD" vad är det? ;)

2011-11-19 @ 19:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0