Första jobbdagen

Idag var det första jobbdagen hos nya familjen! Först på morgonen så hjälpte jag till att få barnen redo för skolan och sen skjutsade jag dem. Min värdpappa var med och körde dem så att jag skulle veta alla morgonrutiner. Efter jag skjutsat dem så åkte jag hem och jag var ledig fram till 16.30. Först fixade jag undan lite saker i huset, barnens tväät och så. Sen åkte jag och tog färjan in till city för att träffa Emilie. Det var sista gången på väldigt länge so mvi träffades, kommer verkligen sakna henne!! <3 Sen tog jag färjan tillbaka och åkte hem en stund för att sedan vid 16.30 åka och hämta E vid hennes skola och sen åka och hämta El vid hans skola. Vi kom hem vid kanske 17.45 eller nåt. Jag gav dem lite snack och sen kom min värdmamma hem och började laga mat och jag badade barnen. Haha gillar verkligen barnen! De är roliga och pratar väldigt mkt, iaf tjejen!

Hon hade skrivit ett brev till mig idag. 
 
Dear Ellinor
I didn't think you would be good but I got a surprice.
But now I see that you are good

Love E

Gulligt!  Sen sa hon att jag inte riktigt körde lika bra som hennes mamma och pappa, men så sa hon att det var ju för att de är mkt äldre än mig och har kört mkt mer haha.

Jag gillar den här familjen! Jag har bara varit här i 3 dagar men jag känner att det kommer bli bra, hoppas det fortsätter så här :)

Puss och kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0