glad

Snart ska jag iväg på aupairmöte, ska bara byta om först!
Idag kändes dagen bra :) På morgonen var det väl lite gnäll först, men sen gick det jättebra. Skjutsade barnen till skolan och sen åkte jag hem och skypade med några idag med. Efter det åkte jag iväg och kollade efter en jacka, men hittade ingen idag. Vid 16.30 åkte jag och hämtade barnen och sen åkte vi hem och lekte en stund och sen kom min vmamma hem. När jag sen skulle gå ner så sa jag godnatt till dem och hejdå och fick värsta bamsekramarna :) Nu börjar jag äntligen tycka om mitt jobb! Jag har bara varit i familjen i 6 dagar och tycker redan om dem väldigt mkt..barnen är jättesnälla och roliga!

Hoppas eran dag har varit bra också:)

PUSS OCH KRAM <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0