Happy thanksgiving!

Egentligen borde jag sova nu men tänkte bara göra ett litet snabbt blogginlägg. Idag var jag hemma med lillkillen! Det gick jättebra, han är så himla snäll :)

Nu på kvällen har jag varit och hälsat på mina grannar, som jag bodde granne med när jag var runt 5, de bor här i marin county! Så himla sjukt och roligt att vi bor här samtidigt..haha

Men somsagt imorn så åker jag till lake tahoe och kommer inte hem förrän på lördag. Så vi hörs väl då, och jag lovar att ta massa bilder!!!

Puss och kram och Happy Thanksgiving <3


Kommentarer
Postat av: Anna

Happy Thanksgiving elli! ser fram emot bilder och pratisstund sen :)bra att det gick bra med lillkillen! <3

2011-11-26 @ 12:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0