Lake tahoe

Idag har det varit en vanlig dag! Jag gick upp vid  6.30 väckte barnen vid 7 och gjorde iordning dem. Men idag var föräldrarna hemma, alltid svårare då, eftersom barnen bara vill vara med dem. Men det gick bra, jag fick iväg dem till skolan åkte hem och pratade med Anna och mamma. Sen åkte jag till northgatemal och träffade Mari och julia, två andra aupairer. Jag shoppade några vinterskor, de behövs inte här, men i lake tahoe. Jag ska nämligen till lake tahoe på torsdag och där är det vinter. Så jag måste ha bra jacka och skor där! Jag har hittat en jacka, skor, mössa och vantar, så nu är jag nog redo tror jag :) Ska bli roligt att följa med dit och också lära känna familjen lite bättre!

imorgon ska jag vara hemma med lillkillen hela dagen. Eftersom det är thanksgiving på torsdag så har vissa skolor ledigt dagen innan. Men tjejens skola har inte ledigt så det blir att skjutsa henne och sen vara hemma och hitta på nåt med den lilla och sen åka och hämta henne.

Längtar tills på torsdag! Ser verkligen framemot att åka från SF ett litet tag :)

PUSS O KRAM!

Jag har inga bilder just nu!! Men lovar att ta massor av bilder i lake tahoe!!!!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0