Onsdag

Idag har jag inte gjort så mkt! Jag lämnade barnen först och sen när jag kom hem gick jag och la mig en stund till. Vid 12 pratade jag med mamma, sen Camilla och sen pratade jag med Jack! Orkade inte göra så mkt, var så himla trött haha. men imorn tänkte jag åka till nåt shoppingmal och leta efter en vinterjacka, för nästa vecka följer jag med familjen till lake tahoe. Vi ska åka skidor, haha får se hur det går, har åkt skidor 2 gånger innan. Men det ska bli roligt att följa med dem :) Vid 17 tiden hämtade jag barnen, vi åkte hem, jag gav dem snack och så lekte vi tills mamman kom hem och vi åt mat. Sen skulle de iväg så nu har jag för några timmar sen badat barnen och lagt dem. Så nu sitter jag här och vill gå och lägga mig, men jag sitter uppe tills dem kommer hem.

PUSS O KRAM!!
GODNATT <3

Här kommer en bild av utsikten från köket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0