Söndag

Idag vaknade jag vid halv 10 ungefär. Jag gick upp och åt frukost och sen efter det så skulle vi åka till barnens simning, jag fick köra. Mitt ena värdbarn sa: Du kör väldigt bra. Du kör som mamma och pappa! haha det känns väldigt bra, har min körning blivit godkänd av barnen iaf ;)

Efter simningen visade dem runt mig lite. Vi åkte till tjejens skola, åkte till tennisklubben som de har medlemskap på och sen åkte vi runt lite. När vi kom hem så skjutsade min vpappa ner mig till färjan som går till San Francisco city. Jag skulle åka in och möta Emilie där. Vi gick runt och shoppade lite, eller hon shoppade haha. Sen gick vi till vårt favoritställe yoppi, där de finns jättegod frozen yougurt! Vid 19 tiden åkte jag hem med färjan och min vpappa kom och hämtade mig.

Nu har jag precis tagit en dusch och ska snart gå och lägga mig! Första dagen på jobbet imorn, ska nog gå bra :)

Godnatt!!
PUSSOKRAM <3


San francisco från färjan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0