I love you

haha Jaa H kan vara väldigt gullig :) Hon skrev just ett brev till mig, väldigt söt!


H: " I love you but if I say something mean I'm jokeing."

och sen kom hon en gång till ( hon kom efter att jag lagt in den andra idatorn, så orkarde inte ta kort på den andra;) )

H" If I say something bad maybe I wont jokeing"

i morse var jag inte alls på humör och ville inte jobba. i stort sätt har denna dag ändå varit bra! I slutet av dagen gick det jättebra :) jag lagade lasange(frusen) och blomkål med smält ost på. Det var faktiskt väldigt gott, det måste ni testa! Vi var förresten och köpte present till H's kompis idag..det var faktiskt lite roligt att göra nåt annorlunda :)

Men idag är det första gången det regnar. Okej, det har varit dimma men nu var det ösregn! inte så roligt. När det är dimma blir man ju inte blöt iaf haha

Saknar er därhemma! Pussokram!

Bilder forts.





















Kommentarer
Postat av: Emilie Jönsson

GILLA!! <3

2011-10-04 @ 08:04:22
URL: http://postcard.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0