1 månad!!

Herregud jag kan inte fatta det.. Jag har liksom varit här i USA i en månad och 4 veckor hos familjen!?:) Tiden går så sjukt snabbt!! men ändå så känns det som en evighet sen jag var hemma...tror det kan vara för att det har hänt så himla mkt och massa nya intryck. Det här året kommer nog gå sjukt snabbt!

Idag har jag varit på the postoffice och skickat iväg ett brev och köpt frimärken :) Nu ska jag snart göra lite lunch och ta med mig till H, så hon kan äta i bilen, för vi ska nämligen till PAC-utomhuspoolen! Ska bli roligt! Får se vilket humör hon e på idag, lika spännande varje dag haha

Ikväll ska jag jobba till 10 tror jag, så jag ska lägga barnen själv för första gången, det bli också väldigt spännande att se hur det går ;) Men förhoppningsvis ska det väl gå bra.

Pussokram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0