Helgen

I lördags gick jag upp ganska tidigt, jag skulle träffa Terese och Emilie och vi skulle åka till Golden gate bron. innan jag mötte dem så skypade jag med Anna, väldigt roligt!! Terese kom hit och och vi tog bilen och hämtade upp Emilie. Sedan bar det av mot Golden gate bron. Det var väldigt dimmigt men en väldigt häftig grej. Vi gick över bron och tillbaka...tror att det är cirka 2 km en väg, så där fick vi den dagens motion :)

Haha en rolig sak är att det finns en telefon mitt på bron, där de som tänker begå självmord och hoppa från bron kan lyfta på luren och prata med en psykolog typ.

Efter vi varit där åkte vi till gallerian nära mig och åt lite sen skjutsade jag hem Emilie. Jag och Terese åkte runt och kollade lite och kollade området här vid mig. Sen på kvällen skulle jag jobba lite. Det gick först inte jättebra, men sen så blev det mkt bättre, vi kollade på film, det var trevligt! Terese kom hem till mig igen runt 20 för hon skulle sova hos mig. Jag la barnen sen kollade jag och Terese lite på desperate housewives och prata mkt, det va trevligt!

På Söndagen skulle vi in och kolla på gratiskonserten i Golden gate parken. Det var roligt men väldigt dimmigt (alltid). Vi skulle möta Lea, eftersom jag ville träffa henne en sista gång innan hon åker till NY. Men hittade henne inte först. Men sen när jag skulle åka därifrån och vidare till svenska kyrkan så träffade jag på henne på konsertområdet, väldigt roligt eftersom det var ganska mkt folk. Hon åkte med mig in till powell, där jag skulle möta Mari och Erica för att sedan bege oss mot svenska kyrkan. På aupairträffen i kyrkan var vi 6 st. Vi lagade som var väldigt god och satt och pratade, det var trevligt :)

Det var min helg!
Hoppad ni också haft en bra helg :)
Pussokram!

Juste fick ett vykort från moster i lördags! Tack så mkt, blir så glad :) saknar er!




Ganska dimmigt


Hjälptelefon


Jag och Terese när vi åkte till ocean beach och kollade lite


konserten


konserten


Konserten


Våra fina pizzor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0