labor day

Idag var det som sagt labor day och jag var ledig! Följde med mamman till affären och hjälpte henne :)
 
Efter det träffade jag en tysk aupair teresa. Hon bor vid the ocean..hur fin utsikt som helst! Vi gick ner till stranden och sen upp mot mot en utsiktsplats, det tog ett tag och var som värsta träningspasset haha men det gick bra. Jag hoppades på att få se goldengate bron, och jag hade kollat rätt på kartan, vi fick se golden gate bron! Ville nämligen ta en bild på långt håll! och så har jag aldrig sett den i verkligheten förut :)

Sen gick vi tillbaka och vi tog bilen hem till mig. Vi började kolla på en film men kommer inte ihåg vad den hette haha. Teresa åt här och sen så följde jag henne till bussen. När jag kom tillbaka pratade jag lite med pappan och visade några svenska traditioner på nätet :)

Pussokram


stranden vid the great highway! vi gick vägen upp till höger och forstsatte till en
utsiktsplats










Vid utsiktsplatsen..golden gate bron!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0