Ledig dag

Idag hade jag en ledig dag! Det var jätteskönt. Men först på morgonen kl 9 kom min area director och pratade lite och gav mig ÄNNU mer papper.. det är så himla mkt papper att hålla reda på!! Hon gick runt 10 och efter det hjälpte min värdpappa mig med ett bankkonto :)

När jag hade fixat allt så åkte jag in till SF downtown för att träffa två andra aupairer, trodde jag, men vi mötte pp några fler så vi var typ 13 stycken haha. Det var norskar, svenskar, tyskar, sydafrikaner. Åkte in till Powell station, det är där de flesta affärer och sånt finns. Vi gick runt och pratade, kolla i affärer, åt och gick och kolla i Chinatown :) Hittade äntligen ett par converse!! Roligt att räffa massa andra aupairer och gå och kolla i SF, men helt slut nu! 

Imorgon ska jag med familjen till PAC, utomhuspoolen! Föräldrarna ska ha massage så ska passa barnen :) På kvällen ska de ha en välkomstmiddag för mig! Så imorgon blir det en heldag med familjen men det känns bra, vill lära känna dem!

pussokram




Ingången till chinatown




Dimman började komma in över husen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0