Tordag

Dagen idag har faktiskt varit rätt bra :)

Den började dock inte så bra, eller jag mådde inte så bra. Jag kände bara att jag ville åka hem, fast egentligen inte, men kände bara att det var jobbigt. När barnen hade åkt till skolan gjorde jag iordning mig och tog bilen till Carina. Vi skulle boka allt till vår roadtrip till santa cruz i helgen :) Först satt vi mest bara och pratade, när det var typ 15 min kvar innan jag skulle gå kom vi på att vi skulle boka hotell och hyrbil! Men det var jättetrevligt och kändes bättre efter att fått prata av mig lite haha.  

Vid 11.30 åkte jag och hämtade H vid skolan. Vi åkte hem och åt och lyssnade på musik :) Sen hittade hon mitt nagellack, som jag köpt för några dar sen, så vi började måla naglarna. H målade mina och jag hennes. Jag kan säga att mina nalgar blev otroligt vackra haha ;) 

När vi gjort det gick vi och hämtade upp S vid bussen, som var på jättebra humör! När vi kom hem fortsatte H att måla sina tånaglar och jag lagade mat medan vi lyssnade på ABBA! Den här dagen har varit super och jag känner mig MKT gladare!! 

Ni ska få se några bilder på våra vackra naglar

Pussokram




på bilden ser det inte så farligt ut men i verkligheten e det väldigt mkt färg kan jag säga
och sen torkade jag även av lite efter att hon hade målat haha


Hon ville ha halva handen guld och halva rosa




Väldigt snyggt måste jag säga :)
 

Kommentarer
Postat av: Carina

Haha, fine negler du fikk! Perfekt anledning og vise dem frem når vi drar til Santa Cruz!;) Du er velkommen hit når som helst! Var kjempe hyggelig! Vi kan jo prøve ut noen av stedene utenfor her for frokost eller noe en gang! Også kommer jeg gjerne ned til deg også! :)

2011-09-16 @ 08:00:29
Postat av: Anna

Haha gulle!

2011-09-18 @ 16:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0