forts bilder från santa cruz

Sitter här och väntar på att åka och hämta H. Egentligen skulle jag gå ut och gå eller nåt för det är så otroligt fint väder! men jag håller på att skriva lite i min dagbok, ligger lite efter ;)

Igår va det en bra dag! Det var soligt och varmt. Jag och H åkte hem och åt efter att jag hämtat henne från skolan. Sen gick vi till lekplatsen, eller hon cyklade och jag gick. Vi va där kanske i 1 1/2 timme. Vi träffade en mamma och hennes barn där, som också går på H's gymnastik. Det var trevligt att prata med henne och hon sa att om jag har frågor eller bara behöver prata eftersom jag är ny här så e det bara att ringa. Väldigt snällt! Amerikanare e väldigt hjälpsamma och snälla!

Idag ska jag göra svenska pannkakor till mig och H till lunch. Sen ska vi och handla lite. En vanlig dag helt enkelt.

Jo juste, jag var på city collage här i San Francisco för att skriva in mig på engelska kurs där istället. Den skolan va verkligen stor, och jag gillar den redan! Mkt bättre än campuset jag var på förra veckan. Men kommer inte kunna börja förrän i oktober..bara att vänta! :)

Pussokram












Hemma i mitt område när solen går ner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0