fredag

Okej, jobbade ikväll igen! Den här kvällen gick inte lika bra som igår. H fick värsta utbrottet, men det var väldigt säkert för att hon var trött. En vuxen måste borsta hennes tänder men hon vill inte att jag skulle göra det. Efter mkt om och men fick jag tillslut borsta hennes tänder jättesnabbt och det var väl lite bra iaf. Men nu sover dem iaf och kl e snart 9 :) Men barns humör är väldigt uppochner har jag märkt.

Idag var en helt vanlig dag! Hämtade H från skolan, vi åkte hem och åt lunch sen åkte vi på gymnastik. Inte så jättespännande med andra ord.

Imorgon ska jag träffa Therese och vi ska åka till Golden gate bron. På kvällen ska jag jobba, vi får väl se hur den läggningen går haha. På söndag ska jag först träffa Lea en sista gång innan hon flyttar till NY :( och sen ska jag till svenska kyrkan på auapairträff :)

Saknar er! Pussokram!


En bild från santa cruz förra helgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0