En till vecka har gått

Den här jobbveckan har varit som alla andra veckor, man gör ungefär samma saker varje vecka!

I Tisdags innan jag skulle hämta H så åkte jag och köpte en liten kamera. Jag orkar inte alltid ta med min stora kamera överallt ;) I förrgår var jag och fixade medlemskap på YMCA, så nu ska jag börja träna! Det är typ det jag hinner under de 3 timmarna som jag e ledig mitt på dagen. Igår va det jag som skulle laga mat. Jag lagade pasta och köttfärssås, väldigt uppskattat, alla åt upp t.o.m. barnen! :)

Idag tänkte jag gå och träna, men fanns inga bra tider, antingen va det 9 eller ikväll 6.30. Jag kom precis hem efter att ha lämnat barnen i skolan så skulle bli väldigt stressigt om jag skulle skyndat mig dit till träningen.
Efter jobbet idag ska jag till svenska kyrkan på studentmiddag, ska bli väldigt roligt! Jag och Erica ska gå dit och sen är det typ bara massa norskar. Efter det här året kommer jag kunna svenska, engelska och norska haha.
Försöker hinna uppdatera i helgen igen!

Vädret här är verkligen upp och ner! Ena dagen e det sol och hur varmt som helst, typ den varmaste dagen på året och nästa dag är det dimmigt och hur kallt som helst!

Pussokram


YMCA :)


Nära gymmet, kanske 5 min från mig!




Lite bilder runt om där jag bor! Det är lite svårt att få sig en bild av hur det ser ut...men
det är ett väldigt mysigt område:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0