Elli Roberts

här kommer ett snabbt inlägg!
Igår var en jättebra dag :) vi åkte till utomhuspoolen där vi har medlemskap. Det var soligt och skönt, dessutom lyssnade barnen väldigt bra, så dagen var toppen!

Idag är jag ledig eftersom det är laborday här och föräldrarna e lediga. Nu på morgonen har jag pratat med jättemånga hemifrån, JÄTTEROLIGT! :) Nu ska vi snart äta lunch och sen ska jag åka och handla med mamman occh efter det ska jag nog träffa en tjej som jag delade rum med i Newjersey. Så den här dagen blir ganska lugnt och det är väldigt skönt!

Juste, jag har fått ett emdlemskort till den där utomhuspoolen eftersom familjen är medlemmar där. Eftersom de har familjemedlemskap så heter jag som deras efternamn på kortet haha och eftersom familjen säger Elli så heter jag Elli Roberts! Haha undra om jag är släkt med Julia Roberts? :)


Kommentarer
Postat av: sofia

Låter som du har det fantastiskt. Håller faktiskt på att kolla med min första familj om de fortfarande behöver en au pair. De bor vid foten av den stora röda bron :P Vart i SF bor du?

2011-09-06 @ 03:30:13
Postat av: Anna

Skönt att barnen lyssnade!

Elli Roberts, haha I like it;) <3

2011-09-06 @ 22:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0