här igen

haha jaa det går ju inte så jättebra för mig det här med att blogga. Men det får bli så här lite då och då.

Det har hänt en hel del sen sist!

Jag har hoppat fallskärm, vi har vart på mudrace..6 km hinderbana, vi har vart på aviciikonsert, firat midsommar i clearlake och massa annat.

Anna var här i 10 dagar i början av juni, det var hur bra somhelst. Vi åkte runt och kollade utsikterna, åt på cheesecake, va i city, kollade lombard street, fishermanswarf m.m.

Men en viktig sak är att efter mkt om och men så har jag bestämt mig för att förlänga med familjen i 9 månader så kommer hem i maj nästa år. Men ska komma hem någongång under året och hälsa på, vet bara inte riktigt när. Även om jag var lite velig hur jag skulle göra...förlänga med 6 månader eller 9 månader så blir nog det här bra! Kommer hem perfekt till att sverigesommar börjar :)

Kommer mer bilder sen när jag laddat in bilderna från kameran.
Puss och kram
 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0