längesen

Nu var det ett tag sen skrev och det hr väl hänt en hel del. Förr-förra helgen var jag, Camilla, Jakob och Sara på roadtrip ner till Santa barbara. Det var verkligen den bästa helgen på väldigt länge måste jag säga!

På fredagen så hämtade jag och Sara ut vår hyrbil. Det var tur att Sara följde med och gjorde det för de behövde underskrift av alla som skulle köra bilen. På kvällen vi 7 tiden så åkte jag och hämtade upp Sara, sen hämtade vi Camilla och sist åkte vi och hämtade Jakob. När alla var upphämtade så åkte vi mot monterey, där vi skulle sova, för att sen på lördagen gå på bay aquarium. Massa olika saker att gå runt och kolla på, sjöhästar, hajar, sköldpaddor mm.









Efter att ha varit där i några timmar så åkte vi vidare mot santa barbara. Vi åkte hela Highway 1 ner dit, huuuur fint som helst!!! Skulle kunna ta flera hundra kort bara längs den vägen haha. Väl i SB så åkte vi dit vi skulle bo, efter det åkte vi och träffade Alex, som gick i min klass i gymnasiet. Det var väldigt roligt och han visade oss hur man spelade beer pong och sen åkte vi till en gata där det var massa collegefester. Det kändes precis som på film haha. Men alla fester stängdes ner vid 12, då polisen kom. Så efter 12 gick vi och och sen skjutsade vi hem Alex och sen åkte vi tillbaka till motellet. Dagen efter tänkte vi först åka till LA men efter att ha vaknat när klockan ringde så bestämde vi oss för att sova lite till och sen åka och kolla i SB istället. Den staden är väldigt fin och speciellt vid stranden :)










Där uppe på berget ser man hearst castle. Ett stort omtalat slott.

  


vår lilla bil :)







forts kommer snart med mer bilder

Pussokram!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0