Greenbrae

Så idag blev det klart, jag har hittat en familj, jag ska flytta till en familj lite utanför San Francisco. Träffade dem i söndags och i måndags och de verkar väldigt bra! Barnen är jättesöta och snälla, jag känner att jag kommer att kunna trivas. Jag ska flytta dit på lördag, så några dagar kvar.

Jag har nu hela den här veckan, från söndags till på lördag, bott hos Emilie. I söndags åt vi tacos, hur gott som helst, kändes väldigt svenskt! Det har varit så skönt att bara vara ledig och dessutom bo hos Emilie, som är själv här hemma. Så det har varit väldigt skönt att bara kunna slappna av och inte behöva göra så mkt. Vi har bara tagit det lugnt, bakade muffins en dag, blev faktiskt ganska goda! Sen har vi såklart ätit massa glass :) Väldigt skön och mysig vecka.

PUSSOKRAM <3






Kommentarer
Postat av: Carina

Så utrolig bra! :) :)

2011-11-10 @ 05:48:57
Postat av: Anna

Vad glad jag blir över att höra att det löst sig! :D Big luck!!

2011-11-11 @ 08:01:54
URL: http://jjerseygirl.blogg.se/
Postat av: jossan

Ja, äntligen gumman! Vad kul

2011-11-11 @ 08:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0