söndag

Jaa nu e det söndag igen! veckorna rusar verkligen förbi.
Den här veckan har känts upp och ner, det är väldigt svårt att komma till en annan familj som man inte känner och bo där. Men troligtvis blir det bättre och bättre ju längre tid jag har varit här! Har ju faktiskt bara varit här i 7 veckor.

Igår iaf följde jag med värdpappan till mataffären, han skulle visa mig massa saker som jag kunde köpa. Eftersom jag har som uppgift en gång i veckan att handla mat, inte mkt, men det som behövs. Det gick bra :) Sen åkte vi hem och fixade iordning till S fördelsedagsparty som hade temat TWISTER. Väldigt roligt att vara med på ett amerikanskt födelsedagskalas. på kvällen åkte jag in till fishermans warf och träffade några aupairer där. Vi åt på nåt ställe, kommer inte ihåg vad det hette haha.

Idag sov jag till typ halv 10 tror jag. Nu sitter jag här och kollar runt lite på nätet, ska läsa min bok och sen kanske gå en sväng till gymmet.
Ikväll e det kalas för S med släkten.

Pussokram!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0